不吐不快

對於近日有關於小弟踩低某某上位的說法,真想跟當事人說:「嘍囉,別要太抬舉自己。」

Published in: on 28/05/2010 at 10:55 下午  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://rockmanx9.wordpress.com/2010/05/28/%e4%b8%8d%e5%90%90%e4%b8%8d%e5%bf%ab/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 則迴響發表留言

  1. 有時,D人真係妄想症。
    好似N年前,我有個男友,已瀕臨分手邊緣,佢俾我發現有D瞞騙行為,竟然發老爛問我:‘……你係咪唔信我?’
    我答:‘就算你真係呃我,你搞清楚先,那都是我選擇俾你呃……’
    人貴自知,這放之於天下皆可行。

  2. 哈哈,你都幾強勢.

    人貴自知.有人係妄想症,有人就扮癡扮傻乘機抽水.我忍住唔出聲,就係知道出聲會比機會人大做文章,一陣玩一哭二鬧三上吊,麻煩更大.

    無奈,只有在此宣洩一下.

  3. 我可以好弱,亦可以好强。

    人其實很容易得魚便忘泉。 至於職場中所經歷的,很多時候,見多了就沒多大訝異!慢慢就慣。

  4. 都唔係道行高低既問題,係我個人有咩就要講清楚既性格.
    而家要學會安靜唔回應,由得果邊係咁講歪理荼毒大眾,真係幾辛苦.


發表留言